Informatie ochtenden

14 oktober 2024

We krijgen regelmatig verzoeken van mensen van o.a. andere scholen, die geïnteresseerd zijn in het speciaal onderwijs, om bij ons op school te komen kijken bij de lessen.

Om aan deze verzoeken te voldoen, maar de impact op de groepen laag te houden, is besloten om twee keer per schooljaar een ochtend te organiseren waarop geïnteresseerden kunnen kennismaken met onze school.

Tijdens deze bijeenkomsten wordt toelichting gegeven over onze school en onderwijs, daarnaast kan er een bezoek aan een groep of logopedist gepland worden.

Komend schooljaar hebben we deze informatie-ochtenden gepland op:

donderdag 28 november van 09.00 tot 11.00 uur
dinsdag 8 april 2025 van 09.00 tot 11.00 uur

Per keer is er plek voor ± 12 personen.
Mocht u op één van deze ochtenden aanwezig willen zijn, dan kunt u zich per mail aanmelden via c.gratama@auris.nl. Ook als u vragen heeft, kunt u die via dat mailadres stellen.